Föreläsning

Jag har mejlat Annlouise (det är på hennes ridskola som jag ska ha föreläsningen)  och frågat om hon fortfarande tycker att det är en bra idé. Så fort jag fått svar av henne så ska jag boka in en dag till det.

Jag tänkte ta det precis efter min praktik för då har jag fått en del att jobba med eftersom jag (det är nästan helt säkert att fått praktikplats hos Lis -lott nu!) kommer att jobba med projektarbetet mycket under praktiktiden.


Här är ett litet schema så att jag har kolla på praktik osv. (Lite för min egen skull också).

Innan praktiken ska allt grundläggande vara färdigt. Jag jobbar på det just nu!

V.5,6.7 - Praktik i Stockholm (jobba med förberedelser inför praktiken hos Lis-lott)

V. 9,10,11 - Praktik på Humlamaden. Här kommer jag kunna arbeta en hel del med mitt arbete. Varje dag efter det att jag kommit hem kommer jag att upppdatera bloggen om det har hänt något eller jag har lärt mig något  som jag kan använda mig av.

Någon av veckorna 12,13,14 så ska jag ha föreläsningen. Det hade nog passat bäst v 13 eftersom jag då har en vecka till att förbereda och en vecka till att sammanställa allt innan den ska vara inne tisdagen den 10/4.

V.15 10/4 - Första inlämning.

V. 18 4/5 DEADLINE!



Kommentarer
anna

Kan jag komma ut till Lislott någon dag?

/anna

2012-01-30 @ 16:05:00
Linnea

2012-02-19 @ 13:00:58
Linnea

Ja det hade varit jättebra! Kanske vi kan vänta till andra eller tredje veckan? Vill du vara med och lyssna på föreläsningen som jag ska ha så hade det varit kul!

2012-02-19 @ 13:02:08
URL: http://linneaosterberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0