Svar från Ida!

Jag fick svar av Ida angående den kursen som Charlotte skulle ha för första och andra års elerver på Malmö högskola. Ida berättade att den är upplagd med en teoretisk del och två praktiska delar. Jag fick gärna vara med på den teoretiska delen. Dom andra två delarna innehåller en uppsutten del och en avsutten del. Jag fick tyvärr inte vara med på den uppsuttna delen då det var fullt men jag kunde nog få vara med och titta (vilket jag jättegärna är!). I den avsuttna delen fick jag också gärna vara med om det fanns plats på golvet.

Problemet är att detta ligger under skoltid på Charlottes gård i Björnstorp, nästa torsdag och fredag eftermiddag (17 –18 nov) från kl 12.30 – 16.30. Det kommer att innebära att jag missar ganska så mycket. Vad tycker du om detta? Jag måste svara ganska så snart eftersom det inte finns så många platser.

Jag ska prata med Malin som är vår lärare i detta temat.

Kram Linnea!



Kommentarer
anna

Helt ok med mig men kolla med de andra lärarna vad du missar. Vi tittar på engelskan på fredag.



/anna

2011-11-10 @ 13:41:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0