Frågor till Lis-lott

Jag har förberett lite frågor till Lis-lott.

Vad är din/a arbetsuppgift/er?

Hur tänker du kring att använda hästar i arbete med människor?

Vem vänder sig till dig och vad är den vanligaste orsaken?

På vilket sätt är ridterapi behandlande? Kan det vid någon tidpunkt skada mer än göra nytta?

Vad har ridterapi för påverkan på kroppen? Fysiskt och mentalt.

Vilken åldersgrupp är störts? Varför tror du att det är just denna grupp?

På vilket sätt kan man ta hjälp av miljön, stallet, hästskötsel och naturen i behandlingen?

Vad är den största skillnaden du sett före och sedan efter en behandling?

Hur kan man utvecklas med hjälp av ridterapi?

Jag tänkte börja med dessa frågorna och sedan om jag kommer på något mer under tiden så kommer jag att skriva till dom sen.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0