Svar från Charlotte!

Jag fick snabbt svar från Charlotte från feldenrid.se och hon sa att om hennes deltagare gick med på det så skulle jag få vara med på ett tillfälle i en kurs som är för utbrända kvinnor (intressant!) Hon tyckte att jag skulle komma ut en dag och kolla hur det ser ut, ställa frågor och se lite hur hon jobbar.

Charlotte ska hålla en utbildningskurs för första och andraårets högskoleelever och det var en tjej som hette Ida som hade hand om det. Jag fick hennes mejl och frågade henne om det fanns några platser kvar och om det fanns en chans att jag isåfall skulle kunna få vara med. Har inte fått svar än men uppdaterar så fort jag får det!

Kram Linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0