Föreläsning!

Jag har fått svar från Annlouise och det blir som planerat! Jag håller en föreläsning någon gång första eller andra veckan  efter praktiken. Vi skulle kolla på exakt datum när jag kommer hem från Stockholm. Kul!

Då återstår bara frågan om jag ska göra någon undersökning på hur föreläsningen gick. Om jag ska göra någon enkät av något slag som dom som har lyssnat får fylla i (det hade varit bra för mig själv, då får man bra feedback på hur det gick och man vet vad man ska ändra på till nästa gång). Jag ska fundera lite till på det.

Det hade varit bra om du kom ut till Lislott någon gång under min praktik, kanske under andra eller sista veckan? Om du vill lyssna på föreläsningen som jag ska ha så hade det varit kul eftersom det är en ganska stor del av arbetet.

Jag vet att föreläsningen jag ska hålla kommer inte vara så jättelång. Jag kommer bara att kunna använda mig av rösten och ev bilder som jag har printat ut i förväg. Det finns ingen chans att jag ska kunna ha datorn eller powerpoint tyvärr. Det viktigaste är att dom som lyssnar förstår vad hästunderstödd terapi är och vad det kan göra för kropp och själ. Jag kommer att ta upp några exempel för att det ska bli tydligare och jag kommer att berätta om vem ska kna ha användning för det. Jag har redan många exempel men hoppas på att få några till under praktiken hos Lislott!


Kommentarer
anna

Kolla din mail! Jag vill komma ut till LisLott, men vi måste hitta en tid. När har du föreläsningen?

/anna

2012-03-06 @ 10:46:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0